یک بهمنی اصیل

یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد

یک بهمنی اصیل

یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد

مرغ یه پا داره

آقا مرغم یه پا داره 

حالا شما هرکاری می خوای بکنی بکن 

هرچی هم می خوای بگی بگو 

ولی من میگم 1پا داره 

آسمونم به زمین بچسبه 

بازم چی؟ همون که اول گفتم، یه پا 

اگر گناه نباشه، خدا هم بیاد زمین بگه آقا جون من اینو آفریدم با جفت پا،  

میگم نه 

این یه پا داره 

البته گاهی اوقات خودم هم می دونم که مرغم دوتا پا رو داره 

اما چون گفتم اون یه پاست، پس اصلاً عوض نمیشه 

درواقع نمی خوام که عوضش کنم 

همونطوری باید بمونه تا وقتی که بمیره 

بعضی وقتها می دونم اگر مرغم با دوپا باشه به نفع خودم هم هست  

ولی،

یه چیزی گفتم، عوضش هم نمی کنم 

خلاص 

تمام 

یک کلام 

بس 

 

 آخه دلیلش؟؟  

 

همین دیگه 

اصلاً بی دلیل 

دوست دارم اینطوری باشه 

هیچ دلیلی هم براش ندارم 

نه نه نه 

یه دلیل براش دارم 

چون که قبلاً گفته بودم که  

آقا مرغم یه پا داره

نظرات 1 + ارسال نظر
*pegi پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

یه موقع هم می بینی تأثیر دور و بریهاستاااااا
همه چیز ممکنه!

بله همه چیز که ممکن هست
ولی بنظر من آدم باید خودش عاقل باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد